24h購物| | PChome| 登入
2008-10-31 09:31:16| 人氣485| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

When you say nothing at all

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

 

Ronan Keating-When you say nothing at all

It's amazing

How you can speak right to my heart

without saying a word

you can light up the dark

Try as I may

I can never explain what I hear

When you don't say a thing



*The smile on your face

  lets me know that you need me

There's a truth in your eyes

  saying you'll never leave me

The touch of your hand

  says you'll catch me wherever I fall

You say it best

When you say nothing at all



All day long

I can hear people talking out loud

But when you hold me near you drown out the crowd

Try as they may, they can never define

What's been said between your heart and mine( * )




當你什麼都沒說  "男孩特區"羅南奇汀

真是神奇

你竟能說中我的心意

儘管你不發一語

你可以照亮黑暗

我已竭盡所能

但我永遠無法解釋我所聽到的

當你什麼都沒說



你臉上的笑容

使我明白你需要我

你眼裡的真相

告訴我你絕不會離我而去

雙手的觸摸

告訴我無論我在何處跌倒,你都將扶持我

你說的真好

當你什麼都沒說



一整天

我聽到人們高談闊論

但當你抱著我離開人群

人們努力想要知道,但他們永遠不會明瞭

你我倆心之承諾了些什麼

 

 

==========================================================

 

 

 

 這是存在我手機裡面的一首歌..

 

The smile on your face

  lets me know that you need me

There's a truth in your eyes

  saying you'll never leave me

 

很好聽 所以我就PO上來了..

 

希望也可以推薦給大家哦~ ^^

 

 

 

 

 

台長: ChiaJung
人氣(485) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: 歌曲欣賞 |
此分類下一篇:為你而活
此分類上一篇:The winner takes it all

雨宮拓呆
哈 哈 什麼都不必說 我已經不再是那枯萎的花朵
哈 哈 什麼都不必說 我已經決定離開無聊和寂寞
哈 哈 什麼都不必說 我已經拋開過去面對 自我

要加油~~~
2008-12-30 14:55:41
版主回應
@@..
2009-01-01 21:40:05
我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文