24h購物| | PChome| 登入
2005-07-19 23:27:48| 人氣65| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

~開始抽離~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

距離實習只剩下16日...
要開始抽離了...
否則...

多謝你給了我一個美好的實習...
多謝你在我人生中最後的一個暑假中出現...

"我遇見你是最美麗的意外"

一個美好、充滿快樂的回憶~~
微笑地接受完結...
也是另一個開始~~

今天知道了自己的弱點...成因...
要努力突破自己啊~~

23/7
今日陪我個好好好拍擋去排隊抽鞋~~
佢今日好型啊~
同平日好唔同~~hehehe
佢話平日番工、番學應該踏實d好~~都岩既~~

好型、好興奮啊~~第一次去抽鞋~~
不過我不嬲都無抽獎運架wo~~
估唔到今次我同佢都抽到...
不過無岩我既size...
最終買左對10號~~
其實對鞋都幾靚架~~pink X brown~~
搞到我都想要一對~~
好好好拍擋話試下幫我找下我既size....
咁....究竟係佢去買鞋...定係我去買鞋???

之後去左睇荒失失奇兵...人地話好好睇~
都ok啦~最深刻馬提話朋友係點都唔會拋棄大家既~~sth like that la~~
之後又行左一陣~~
agnes b裝修啊~~無得行tim...

當我講完"好想去書展"之後~~~
夜晚就去左啦~~同豬豬~
估唔到未行到去又撞到pooh pooh~~又長氣啦~~
買左好多書....差唔買左成六百蚊啊~~都係d社工書啊~~
(扮好學~~其實屋企仲有好多未睇...惟有一路找工,一路睇啦)
無$$$啦~~
仲有好多生日禮物未買啊~~
都係唔可以買好拍擋對鞋啊~~even都幾鍾意...

P.S. 好鍾意呢幅畫啊~~因為我最鍾意笑~~

P.P.S. 通宵必備佳品~幸福道地山楂烏龍茶~

台長: 小桃子
人氣(65) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文