24h購物| | PChome| 登入
2005-04-20 19:25:05| 人氣8| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

薛西弗斯的神話

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

忽然去看了某人的diary...
灰爆左~~

之前又看了另一人的日記,
自那天記,
已經覺得你唔同左,
或者你已經下了決定,
你覺得你的朋友說得對嗎?
她們知道事實的全面嗎?
如果你認為應該由佢地決定你應該點做,
而唔係你自己決定自己點做的話......

或者呢個世界上沒有對與錯的事,
只有值得與否的事...

中學時代,
人人地話我係一個好"順得"人既人,
但難聽d就係無主見,
當我想改善自己做得更好時,
我開始好努力咁去develop自己的一套思想,行為,
希望成為一個有主見的人,
但宜家就俾人覺得我唔聽人講野~~

我點做先可以符合大家的要求?
定係我唔應該理會人地黬講??

做左野...人地唔appreciate,
重重複複...還是無所成就~~
就好似今天present所講的神話~~

不過我明白,
這些事是不能避免,
最重要是面對所有困境時的態度----正面、樂觀~

學長今所講:
沒有人可以令我放棄~
我係唔會放棄~~

堅持抗癌小勇士的生活態度~~

台長: 小桃子
人氣(8) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文