24h購物| | PChome| 登入
2007-05-09 22:25:16| 人氣95| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

天使的心-**

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台





我不想要另一張漂亮臉蛋
我不想要隨便擁抱任何人
我不想要將我的愛白白浪費
我只想要妳和妳天使的心

我知道妳是特別的
對妳我將永遠忠貞不二
我想要成為妳所需要的
然後我希望妳看到我的心

我不想要另一張漂亮臉蛋
我不想要隨便擁抱任何人
我不想要將我的愛白白浪費
我只想要妳和妳天使的心
妳是我想要追逐的人
妳是我想要擁抱的人
我不會再浪費任何時間
我想要妳和妳天使的心
(妳天使的心, 是的...)

妳可能需要時間仔細考慮
但我很樂意繼續下去
我將舒緩妳的心靈
如果妳給我機會
我絕不會讓妳哭泣
來吧 讓我們試試看

我不想要另一張漂亮臉蛋
我不想要隨便擁抱任何人
我不想要將我的愛白白浪費
我只想要妳和妳天使的心
妳是我想要追逐的人
妳是我想要擁抱的人
我不會再浪費任何時間
我想要妳和妳天使的心


我是如此瘋狂地渴望妳
寶貝妳是否也同樣渴望我
我不想要浪費妳的時間
妳是否看到我所看到的
我只想知道妳也一樣感覺到它
沒有什麼好隱藏的

我不想要另一張漂亮臉蛋
我不想要隨便擁抱任何人
我不想要將我的愛白白浪費
我只想要妳和妳天使的心
妳是我想要追逐的人
妳是我想要擁抱的人
我不會再浪費任何時間
我想要妳和妳天使的心

我不想要另一張漂亮臉蛋
我不想要隨便擁抱任何人
我不想要將我的愛白白浪費
我只想要妳和妳天使的心
妳天使的心










I don’t want another pretty face
I don’t want just anyone to hold
I don’t want my love to go to waste
I want you and your beautiful soul

I know that you are something special
To you i’ll be always faithful
I want to be what you always needed
Then i hope you see the heart in me

I don’t want another pretty face
I don’t want just anyone to hold
I don’t want my love to go to waste
I want you and your beautiful soul

Your the one I wanna chase
Your the one I wanna hold
I won’t let another minute go to waste
I want you and your beautilful soul
(Your beautiful soul, yeah...)

You might need time to think it over
But i’m just fine moving forward
I’ll ease your mind, if you give me the chance
I’ll never make you cry, come on let’s try

I don’t want another pretty face
I don’t want just anyone to hold
I don’t want my love to go waste
I want you and your beautiful soul

Your the one I wanna chase
Your the one I wanna hold
I won’t let another minute go to waste
I want you and your beautiful soul

Am i crazy for wanting you
Baby do you think you could want me too
I dont wanna waste your time
Do you see things the way I do
I just wanna know that you feel it too
There is nothing left to hide

I don’t want another pretty face
I don’t want just anyone to hold
I don’t want my love to go to waste
I want you and your beautiful soul

Your the one i wanna chase
Your the one i wanna hold
I won’t let another minute go to waste
I want you and your soul

I don’t want another pretty face
I don’t want just anyone to hold
I don’t want my love to go to waste
I want you and your beautiful soul

your beautiful soul



台長: [[`小熊``]]
人氣(95) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: ♪°[[詞}*我的歌 |
此分類下一篇:我忘了笑
此分類上一篇:我最愛的人

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文