24h購物| | PChome| 登入
2004-09-30 08:57:39| 人氣57| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

又係返工返學既一日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

現在又是早上的時候, 前日中秋節, 去完輝煌星走的時候, 我地上左架"黑的"(黑的意思是..黑市的士(自創: p))本來上車都冇為意..到就落車果陣峰好似發現到d野,我以為佢發顛, 之後無啦啦係到屌個司機....哈哈...我完全唔知發生什麼事, 個司機又好似好驚咁..之後什左錢就落車啦, 後尾先知原來個司機係到按一舊野, d價錢係咁跳, 最好笑一句, 峰係到問個司機: 你係到整乜x野呀! 司機: ...下...你話..你話呢支呀.....阿哥仔...波棍黎架......峰好順口咁答: 波你老味! 我聽到好想笑, 但於呢個情況下我不能做出如此荒謬的行為。
之後返上去, 峰第二日又放假, 所以我地都訓到成點先起身, 一起身食完野就即刻返工啦!不過我又收早, 收左工我就返屋企沖涼食飯, 整完都成9點幾10點啦, 之後就同峰一時興起去碼頭坐, 坐到點幾2點就返去訓啦~~今朝又同峰一齊起身....所以我又要訓啦~~~>.<

台長: TingTing
人氣(57) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文