24h購物| | PChome| 登入
2004-04-08 01:49:53| 人氣65| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

忙~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唔知點解
d 野rush埋一齊o黎~~
功課??
幾百樣未做過呀~~
就exam啦~~仲要classical chinese同psy 同一日tim呀~~
ai~~死~~

SSG 搞義賣~~
我係committee...so琴日煲左紫米露~~~
哈哈
我一啖都未試過呀~~~
不過就賣曬2大煲~~

跟住做touch camp oc~~
p&p果part~
仲要有人quit左tim~~>___<"
好唔開心呀~~
我都好多野做
我都好tired~~但我都冇quit啦~~
嗚嗚...

跟住eng so搞eng fest又如火如荼
勁搞一番wor~~

死啦~
下個week classical chinese同cart都要present呀~~~
點算呀~~
ai~~
博盡呀~~做倒呀~~~!!!


lee幾日不同的人都對我說同一個話題~
有人說我很considerate
(偷笑一個)
跟住係something like可人兒歌詞
好搞笑
你地做咩無啦啦為我煩惱這一個無人可以控制倒既問題呀??
哈哈~~
thz for ur care"s"~~
緣份~又或者我那一個他~
可能未到適當既時份
係唔會出現呢~~
唔好擔心
(做咩仲係我安慰你地既??哈哈)

其實
我好想說
太過considerate..
或者
貶意的說
想得太遠~
唔係好事
往往因為太清楚對方既feeling
而令自已既感覺、決定卻步
被自己的considerate裹足不前

某程度上
不喜歡這樣開心唔開心
什麼都不以率性而行~~
not good~


RE:dearest美
好呀好呀
好抵死~~arsenal lost^^
冇人好似man utd咁勁做倒三冠王ga啦~~~
嘩哈哈哈哈
o係你度可以成日update man utd news..
真好~~^^


Re:henry+ terry babies
e~~~
o黎到comment我呀~~
死仔~~
不過我really幾like lee個日日有相既diary呀~~
d colour又好柔和wor^^
一係你地help me 搵一個新、好d ga啦~~^^
不過你地都要多d o黎留言呀~~


re: vcent
哈哈
唔係緊張呀~?baby~~
多d o黎留言啦~就唔會咁ga啦~~
我個生活宗旨都係開心wor~~
不過仍然好介意d人點諗~~
ai~~
壞習慣~
戒唔倒呀>____<"

p.s:
picture today from 朵朵小語
最喜歡她如此簡潔但又好touch倒既句子~~

台長: Nancy
人氣(65) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文