24h購物| | PChome| 登入
2005-07-15 23:39:01| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

15/7 太古可口可樂廠

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

15/7 星期五

一早要去北區醫院照超星波!!
咁岩姨媽黎探我!!
上次又係咁!!
照超星波其實冇乜野!!
仲幾舒服下添喎!!XDDD
我淨係擔心個報告!!

晏晝約左架欣 & Ilin @仙茶居食lunch!!
之後返學校集合!!
搭旅遊巴去沙田參觀太古可口可樂廠!!
原來係間可口可樂廠叫太古!!
我以為太古可口可樂廠係0係太古!!
白痴!!XD
可口可樂廠同上年參觀間益加多廠冇乜分別!!
好無聊!!

返到上水就換衫出去觀塘搵lp小k!!XD
行左陣apm!!
@仙跡岩坐低醫肚!!
小k夜晚要返屋企食飯!!
所以我送完佢返屋企就走luuuuu!!
為左見小k一面...見一兩個鐘都滿足喇!!

因為姨媽黎探我!!
呢幾日成個人真係累到癲呀!!
夜晚返大埔上去細恩屋企拎番d野!!
d野比我預期中多!!
順應細恩要求拎淨d相留番俾佢!!
Fine~~
食完糖水就走返屋企!!

返到屋企家姐話我知今日媽咪生日!!
oh~shitttttttttt!!
我完全唔記得左囉唔該!!
怪唔之得媽咪呢兩日講d野硬係怪怪地咁啦!!
算啦~~佢都冇咩所謂既!!XDD

台長: Sexy Baby
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文