24h購物| | PChome| 登入
2013-01-15 23:25:07| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

9蚊氹雯雯~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

睇到個heading......自己都想笑........haha^^

 

事源係今日晏晝落去拎野返公司.......

心諗︰不如去買蛋撻比雯雯食啦...氹下佢開心都好~

 

之後咁啱出爐喎......排左一陣隊~

諗住買埋野飲比佢....不如買大盒d啦.......

等佢可以飲到收工.........哈哈哈哈

 

同個阿嬸講︰六個蛋撻~~~其中一個分開~~~

(其中五個係公司班人既..................)  <----我算有心啦!!哈哈哈

 

去到雯雯公司樓下.....原來經濟日報有個小書展......

遲d有時間過去睇睇先.....................

 

等左一陣........佢落黎啦!~~~~~

拎左盒O茶比佢~~之後比埋蛋撻佢就走人~~~

佢問我︰做乜無啦啦買蛋撻既??hahaha

我︰我見到出爐咪買比你囉~~~

 

(我當時心諗︰吹晒水啦.......一早有預謀架啦.........

如果唔係點見佢一面~~~+-+"..........)

 

哈哈哈~~~~~~~又話唔同佢講大話....而家咁大個大話.......=_=

不過見完~~心足~~又可以隔耐d勒!

 

一返到公司.......拎住盒蛋撻~~

「食啦食啦!hahahahahhahaha」

佢地︰「以為你淨係買比個女仔tim.......原來我地都有份ga!!」

我︰「又唔好講到我咁衰..............=_=」

佢地︰「你頭先話如果出爐就買比佢之嘛....無提過我地woo........」

我︰「唔提唔代表我唔記得你地既...........=_=」

佢地食緊︰「好食呀!^^」

我︰「真係麻鬼煩!」~~~~

 

之後我臨收工影左個貼士比賽暫時既結果


加油加油!~~~

 

之後我地早左少少收工........佢地去打牌......我坐喺隔離打麻雀game~~~


to雯雯︰紅卜卜果個就係......可憐無人愛既大肥仔  <---佢自己話..........

 

我比人裝到我玩麻雀game.............

佢︰「有真既唔玩.......玩game...........-_-」

我︰「唔玩~~~唔曉打真牌!玩game夠lu!」hahaha

 

之後食飯..........


勁勁勁勁勁勁正!!

其實呢張相係特別forward比一d無黎既同事既!哈哈!

 

食完飯.......吹左陣水!走先~~~

 

雯雯收左工同我講︰我飽到收工~~哈哈哈

我心諗︰9蚊就氹到雯雯開心!hahahahahaha^^

 

http://www.youtube.com/watch?v=OWqhnJhicv4

比心機呀~~~我永遠都會支持你!

雖然幫唔到工作咁忙既你....但都可以間中拎下蛋撻仔比你丫!!^^

------------------------------------------------------------------------------------------------

至於自己......由於今日我地早左少少走既關係........

所以聽日返8點半.........................................................

不過無所謂.................最近好開心........十分值得!

-----------------------------------------------------------------------------------------

最近爸媽成日四圍去睇粵劇............

仲有一次去到元朗睇........-_-"

攪到我有一次第二日要返645.......

都等到佢地成點鐘返到屋企先訓得著..............

 

不過佢地最近都好開心~~~過著幸福的退休生活~~

難為我囉........成日幫佢地訂飛..........=_=

台長: Edwin
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文