24h購物| | PChome| 登入
2012-07-06 20:13:42| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我被「姑立」了....-_-"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

首先.....youko....生日快樂~~~^^

 

今日晏晝.....叫左個「冬菇肉粒飯」......

點知佢個飯盒面寫....


我做緊野....未拎住.....之後同事話︰

「邊個食"姑立飯"呀???」

其他人話︰「咁慘...要食"姑立飯"???」

我︰我呀.....>_<......我比人孤立呀.......>_<

哈哈哈哈.....大家無聊左一陣.................

-----------------------------------------------------------------------------

今日娜姐請我食左個pizza hut既tea....好正wow..

我仲飽飽地...所以我分左d比其他人

我早前教佢做一做我d野....

我同佢講︰雖然老細叫你幫我做....

但放心....如果我有時間...我會自己做....我唔會推晒d野比人做ga...

娜︰你真係好好啊......不過我都一樣會幫你做^^

 

0^.^0.........

 

下星期四...同佢地兼娜姐一齊又去澳門.....

因為娜姐都唔係賭既...所以之前我會同佢四圍玩~~~

之後先會join返d賭既同事

上次去澳門為了散心....今次為了去玩~~~~hahahahaha

 

做幼稚園教師都好忙....辛苦阿敏了....-_-

 

其實老細最近喺whatsapp同我講得最多就係.....

「唔該....多謝....辛苦晒」.....

其實駛乜....公司我同大家都有份的

台長: Edwin
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文