24h購物| | PChome| 登入
2011-05-11 22:01:29| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

連做兩單大野.....睏......-_-

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

  尋日十一點就過到旺角搵阿儀食lunch啦!

呢隻熊貓仔.....-_-

幫佢拎左啲野上佢新舖之後,就同佢去食野

一坐低...食野之外就喺度玩大家既新電話同tab

好好玩呀真係!haha~~

坐坐下.....佢︰哎呀!!!我唔記得拎中藥呀!!

我︰驚乜鬼唧?我幫你拎咪得囉!!喺邊呀!?

 

哈哈....佢冒失時都好攪笑....hahahaha

 

之後我幫佢拎左中藥之後就拎上新舖比佢..

佢喺門口好攪笑...姣姣地咁同我講︰我唔俾返錢你架....hahahaha^^

 

傻婆!!hahaha

 

之後返屋企睇馬啦.....

睇完就輕鬆下....做下freelance工作

臨訓前又玩下個tab....

阿儀叫︰唔准咁沉迷架....

 

我知道啦!hahaha~~玩下遊戲輕鬆下丫嘛!

 

今日九點就返到公司....

要代替阿興做賽績...又要做個新既in design版聽日開會用...

九點九.....

「咦?九點九啦!打比女女叫佢起身先!」

打完了.....阿傑話︰

「連叫床服務都有...真係溫馨呀....」

叫床服務.....-_-

 

接近四點幾...做賽績做到超睏....

阿儀打黎︰

「我打極比你都打唔通呀!我幾驚你有事呀!你再唔聽我打去你屋企架喇!」

「驚我同第二啲女女一齊呀?哈哈」

「如果係我反而無咁驚呀!你起碼安全丫!我驚你遇意外咋!!」

喺電話旁邊既我已經笑左出黎...

六年前....julia都曾經為左我送完佢返屋企...電話無電...

佢打去我屋企搵我...都係驚我出意外....

不過...我唔知點解佢以前咁緊張我(呢一次...哈哈)

 

我返到位....send個sms比佢︰

「老婆....我永遠愛您」

 

佢夜晚見到我個sms....喺電話同我講︰me too...=^.^=

 

冧到傻仔.....

 

阿儀同我講佢聽日收工之後要趕返旺角傾野...

我成日都好擔心佢份人咁急....

唔睇燈就衝過馬路呀....

坦白講....佢因為揀左第二個人而離開左我...

我只係會唔開心一陣...因為佢搵到佢既幸福....

其實會係值得開心既事

(touchwood)但如果佢因為.....而離開左我...

我會唔開心好耐囉.....會十倍傷心囉...

因為我同佢拍拖初期已視佢為未來太太喇

希望佢會小心啲....

衝燈前要記住佢身邊有一個人永遠同佢自己一樣咁擔心對方安全架.....

 

眼訓了....good night~~^^

台長: Edwin
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文