24h購物| | PChome| 登入
2010-10-25 22:28:38| 人氣85| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

和女友在大埔墟走過+悠悠閒閒過一天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

因為星期三無馬跑....

所以星期六下晝就收工去巡檔啦~~

三點半左右約左女友喺旺角等...

然後佢就陪我搭火車(港鐵)去大埔墟........

上車後.....座位只淨返一個...

梗係俾我女朋仔....

 

但係我企喺度既時候...

佢不斷咁捉住我隻手....之後同我傾計....

我又彎彎地身....不斷笑笑口....

如果我係局外人....會諗︰有無咁sweet呀.........-_-

 

哈哈....

 

過左幾個站...終於有位坐....就坐左喺佢身邊....

有時眼碌碌望住佢....心諗︰佢真係幾鬼靚..............-_-

 

四點零鐘......到達目的地啦.......

同女朋友一路傾計.....好輕鬆....

我最鐘意呢種感覺....

好想永遠都能夠keep住

 

去到大埔墟....直情巡到去雅琪屋企留下...

唔知佢而家同男朋友點呢.............

祝佢永遠都咁幸福!

 

巡完檔....自然會喺大埔行下街........

可能係第一次同女朋友行一啲新鮮啲既地方...

感覺都新鮮啲!

 

大約六點三左右....就搭巴士返旺角啦..........

途中仲有講有笑....唔知做乜....好開心呀果日...

雖然有啲攰...但keep住唔想訓...

可能想把握開心既一分一秒....

自然勁多野講~~~

 

七點幾....送左女朋友返屋企....

我喺大角咀附近行左一陣....返公司拎返啲報紙...

再去吉之島買野..就回家了~~~~

 

星期一.....唔駛返工.......勁開心

九點幾就彈左起身...但係唔知做乜唔想訓返喎....

想珍惜少有既假期啦

 

十點零鐘...出左街市食野........

就四圍行下....比個腦筋盡情放鬆下....

成日都崩到好緊....放假就乜都唔諗

 

去左三聯...天地....睇左陣書........

就諗下諗下....唔駛買書丫...

去圖書館就得啦....不過好耐無去過

 

去左駱克道果間...好細....所以逗留左一陣就走啦...

果度唯一係望到以前小學個天台

諗起以前自己喺果度玩既時候

 

臨走既時候...仲問下人我果張陳年圖書証仲用唔用得添..

因為好耐無用過啦...哈哈....

 

之後就行行行...行左去大會堂果間圖書館..

人地個個放lunch...我就悠悠閒閒咁...哈哈...

 

上到去....搵到幾本有用既書....

仲見到有啲係今年六月出既書...

竟然會有新書喎....

所以以後去多啲借書回家睇勒..........

 




返到屋企....繼續悠悠閒閒....

夜晚同爸爸媽媽打邊爐....「完」~

 

尋晚emily同我講...佢知道佢會死得快過我....唉....

希望上天會保祐佢啦.........

台長: Edwin
人氣(85) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文