24h購物| | PChome| 登入
2006-07-18 00:05:12| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

自由行1之~~西安

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今次, 我真係做左自由行了~~
我地一行三人,
第一站係~~西安..即係長安啦
在七月十三號,
我地在廣州坐飛機去西安~~
一落機果下, 真係前路茫茫..
都唔知點好..
但去到市中心, 買左份地圖..
坐的士去找野食..
之後行行重行行,
行左去大明宮..
果度仲維護緊..
無咩游客law~~ 但都幾多野睇架..
之後, 我地搭的士回市中心..
得到一位的士大哥講解..
我地就有d 頭緒啦!!
首先我地找回之前派過卡片俾我地的旅行社職員~~
佢幫我地找到一間ok 又算平的酒店..
安頓好後, 就去左行鐘樓同鼓樓..
後來又行下夜市..
之後我地打算試下d 地道小食..
shit~~ 勁"騷"law~~最後食左兩啖..
就唔食了...
最後, 去左食M 記law..
哈哈哈...
回到酒店, 超累...睡....
第二日, 我地跟左當地的旅行團周園去下..
去左兵馬俑, 秦皇陵, 華清池啦~~
呵呵~~
大約5點, 散band~~
我地就自己去左大雁塔..
呵呵~~晚上, 又行下晚市..
之後就執野準備去第二站~~華山~~

總括來說, 西安給我的印象..
不過不失啦..景點就值得一去..
但是..d 人就唔係好得law..
好似d 地道小食店..服務態度超差..
不過算啦~~
我地依家懷著緊張的心情..
向天下第一險~~華山~~進發~~~

台長: Myth ※ 幽靈仔
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文