24h購物| | PChome| 登入
2011-03-28 15:30:18| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

宿舍也瘋狂~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

本來星期6我地唸住一齊出台北,但係;天氣好唔尋常so我地4個留返喺宿舍,開頭以為好悶ga,點知;我地開始考慮謝師宴要著咩,僑生個個又要著咩時,哇~簡直係癲左...我地又上網搵又去搵a pun,哈^^我可以少買一套,因為;a pun借佢件戰衣比我,so sexy...而yani同sitchi就要上網買,我就只需買件去僑生ge姐,對於黎d絲質類ge野真係唔係好熟so要靠tiffany幫手睇睇,a pun ge眼光我真係頂唔順,sexy到我都無眼睇la,而5月20號我地應英3花就要靠tiffany一個人幫我地化妝,因為;a pun要去新一代,每次化妝都有一種新鮮感,好期待a...記得高3個時,我穿住件3對住咁多人,真係驚到喊,+下都ok因為同班上ge人唔係好熟,個晚一定要狂歡,sitchi話要喺內湖附近唱k or搵間房訓(暫定)...

希望;唔好再咳la,我喺個日一定要身體健康,唔係咳到眼耳口b都甩灑la...晚上;我地食全家,唸住食藥個時,我發現---我黎個白c將自己d藥泵左落垃圾桶,而且;d垃圾仲泵左落學校ge大垃圾桶度,想執都無...等間要去睇yani介紹ge華佗!!!

a...仲有tiffany好勇敢a,佢居然走左去整雙眼皮,喺sitchi眼中ge tiffan我唸係一個好想靚ge女仔la...我就無佢咁勇敢la,雖然;我都想整美白,但係;科技ge野都唔知幾時有後遺症ga!!!星期四tiffany返澳門la,希望;a雞同佢屋企人唔好鬧佢la...

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文