24h購物| | PChome| 登入
2011-03-10 01:53:51| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

感情ge煩惱...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

最近;我好努力咁做論文,我地論文ge組合真係好怪,一個去左美國做交換生,一個就有自閉症,而我就係蠢材一個,一開始;小廖話佢會搞店,叫我放心去溫多益,我真係以為佢會ga,點知前2個星期佢屁都比唔到個比我,so黎2個星期我不停咁做,咁都好ge唔洗唸埋d衰野,黎2個星期真係多謝Angus,小廖成日話佢捉唔住,唔聽人講又話佢無用,但我覺得佢雖然有自閉,但佢都好過d正常人,只係我要好似對小朋友咁對佢姐,同佢講十次野,之後;叫佢講埋一次比我聽,有時;我真係好驚佢會做做下野,就進入忘我境界,so我要喺佢身邊陪佢做......我真係好累a,又要做論文,又要補習,又要溫多益,我不停咁迫自己記d生字入腦...雖然;堂少左,但上補習班真係好累,4個中2科無得落堂!!!但都好ge只少唸少好多傷心野,發少好多夢,前日;我真係因為咁,喺夢入面喊到自己都醒埋a...我憎死facebook a...

今日;tiffany喊a,因為;佢同佢心愛ge雞雞鬧交a,我同yani同sitchi一齊幫佢地,不過;講真.....a雞真係好愛tiffany a,佢地每次鬧交都係緊tiffany姐,佢唔比toffany露,佢病又會關心佢,最感人ge係,a雞同我地講佢都好內疚,因為;佢又要返工,又要返學,又要考試,佢返到屋企都好累,佢連同tiffany上網傾計都累到連眼都掙唔大,我地3個都好感動a,佢為ge都係想同tiffany msn咋...唉!!!

以前;我覺得鬧交一定要win,e+聽完學長爺爺講後,我都無咩嬲咁耐la,佢講得岩,你地鬧交問題都仲係無解決,而且;又要嬲,為咩a???到頭黎咪又係有問題,仲會擔誤好多野...so我真係唔會嬲咁多,又或者真係無好氣la...有d野可能你嬲得多,到最後同你一齊ge都未必係個個人,嬲咁多,為咩???

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文