24h購物| | PChome| 登入
2010-11-27 23:58:10| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我要派利是a~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

媽咪好耐都無上網la,so我前日打返去睇下發生咩事,好彩無咩野,爸爸都仲係好擔心我嫁唔出a...之後;媽咪話古一鳴搬走左lu,個晚源源訓唔著,佢婆婆問佢咩事a?佢話佢掛住a B wo,咁細個就識d咁ge野,正一衰仔又唔見掛住我wo,下次返去唔同佢玩la,我被佢玩到殘都無咁好優待a,平時;2個人日日都打交+下又話掛住人...小朋友都唔知唸咩ge?!

我真係好想知點解我老豆可以咁驚ge,日日都黑都叫我唔好咁兇a,又叫我改下d性格,佢驚都岩ge,我身邊d同學唔單止好多都結灑婚,仲個個都有BB ge,雖然;話係有左先結婚唔係咁好,但都好過做老姑婆a,我唔要a...細個個時覺得嫁唔出咪算lo,可以繼承姑姐間姑婆屋,到e+大個左lo,真係好驚,因為;你唔單止會好lonely而且;比人知道仲好瘀ga...我ge白馬王子你喺邊a???我搵緊你a,希望;我唔係岑家之中最後一個la...o~no!!!到時d人ge仔女個個叫我a 2就慘la...到左新年人人婆利是我就仲逗緊利是,o~shit!!!原來婆利是都係一件幸福ge事黎ga...

打完電話返屋企原來仲有後面ge,就係尋日a yani媽咪打黎,yani比佢媽咪鬧話佢唔識打返屋企,仲話佢唔識問候下屋企人ge,哈^^真係好搞笑a...我地黎2個媽咪成日喺我地後面傾計,真個癮a

台長: LO記
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文