24h購物| | PChome| 登入
2010-08-31 23:59:55| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

選擇喺我手上~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好快就要返台灣LA,真係一年傷心過一年,特別今年...因為;我覺得自己同屋企人真係好開心A,晚晚去接媽咪收工,得閒又同爸爸頂2句,過多幾日就無LA,媽咪真係好好A,佢lo左6日大假陪我,講真都係個句la,無論點都好對你最多ge人一定係你屋企人,上次我喊,我真係好記得細佬一句話,以前;佢都睇得媽咪為左爸爸喊多,e+又輪到睇我喊,黎句話好似深深咁刻喺我心入面咁...

有人話愛情入面有好多問號,點解我愛ge人,我愛佢但佢唔愛我???因為;愛情唔係天秤,愛情唔係靠你付出幾多可以lo返幾多,佢睇ge係緣份,唔係付出...點解我咁辛苦去愛佢但佢卻唔愛我???因為;愛情唔係單方面ga...最後;我更+想問,點解人人拍拖都係以結婚黎做大前題,而我男朋友就約定無論點都好如果畢業=分手...大家做返好朋友!!!有人可以答我點解嗎???

台長: LO記
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文