24h購物| | PChome| 登入
2010-05-15 17:10:35| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

賤星....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

 
尋晚突然收到a家ge電話,佢好似好趕咁,去到佢屋企原來佢趕住染返個頭,點解???原來佢家姐突然去世,見到平時笨笨地ge佢,今日;佢無論點都笑唔出,見到佢咁ge樣,我唸返起平時ge佢,真係好傻,但今次要佢承受黎d咁痛苦ge野,真係令人好唔捨得,佢今日同我地講佢家姐由細到大,就有心臟病,換左個心之後,佢仲係覺得自己同平常人唔同,so佢想喺佢有生之年,玩多d,食多d,終於個個心同佢有排斥反應,a家話佢地一早就知佢會有事,只係唔知會係e+,a家佢仲話上星期先同佢食完飯咋,佢好傷心但佢無喊,可能;因為佢係男仔唔想喺我面前喊卦...佢口喺咁重覆,早知係咁陪多d佢la,佢上星期明明無事ga,屋企最了解我ge人只係佢咋...聽到佢喺咁講,令人更傷心~9點多佢就趕返去基隆la,剩下ge佢自己要面對la!!!好想同a家講:只要望住天上ge星星,你就會搵到粒令你幸福ge星星....

以前我好中意睇流星,無論幾辛苦我都會去追,當我睇到時,我會覺得好幸福a

但原來;e+我發覺自己唔再中意睇la,因為;我知黎粒流星唔係屬於我ga,佢會去到其他人ge眼中,然後;留下...可能;你會同佢許好多ge心愿,但佢聽ge并唔係你...(我累la)

e+我寧願對住無咩人識欣賞ge一舊屎,都唔想灑咁辛苦咁比粒流星玩a,我唔係犯賤ge人~

台長: LO記
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文