24h購物| | PChome| 登入
2009-10-30 00:24:26| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

爺爺ge驚喜~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

爺爺尋晚約我,我以為佢係講下笑,點知.....佢真係lo,今晚;去左新識ge  stephy屋企玩,原來佢ge驚喜就係煮野比我食,佢就係蚵仔煎la!!!第一碟係佢地煮比我食ga,嗯......雖然;係失敗中ge失敗,但話灑都係我ge驚喜so特別好食ga,第二道終於成功la,哈^^今次到stephy食,見佢地咁成功,我就想煮la,點知落第二樣野時,個鍋突然成個著火wo,嚇到我la~so最後到係爺爺整返比自己食...

我永遠都會記得佢講ge野就係驚喜唔一定要生日先有,因為;有驚喜先係生活情趣wo,如果;個個男仔可以好似佢咁細心又咁好就好la~

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文