24h購物| | PChome| 登入
2009-09-28 15:18:10| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

A屎大灑~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

A屎大人生日,我同PUKI,YANI同LCK星期5放學即刻去搭BUBU....哇~真係有夠耐GA!!!去到都已經係10點幾LA,之後;去左食野...台灣GE街晚晚都好少人行GE,我地經女子欣介紹去左間野住一晚,但黎一晚我真係覺得好正LO...因為;個間野好恐佈,哈^^YANI同LCK嚇到半死A~第2日就出發去清境LU,我真係覺得個度好靚AAA如果;有間別墅喺個度就好LA!!!今日黎GE重點係搵好似我一樣又白又溫柔GE羊咩咩,但原來佢地全部都係黃色GA~2...同YANI一樣GE~個度好大A...下次好想去個度睇日出A....夜晚;女子欣比我地玩殘左,佢病左LA...但都同我地一齊去逢甲,好掛住許珮甄A上次佢叫我去佢屋企玩,今次佢就去左做交換生LA!!!SO SAD~

希望;A屎生日可以開開心心,仲有中意我同YANI送GE MP4 LA~聖誕節我又要同YANI交換....

台長: LO記
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文