24h購物| | PChome| 登入
2009-06-09 22:21:07| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

眼訓a!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

6.6今日tempo同dior畢業la,本人好唔捨得tempo因為佢真係一個好好ge人,我同yani一齊買左花同咭比佢,哈^^唔知佢睇完會唔會感動到喊呢?煙花真係好靚a~唸唸下真係愈黎愈多人畢業la真係有d傷感,下一年輪到kendy佢地la...幾時到我a~頂!!!電腦真係好難,又要唱歌又要拍moive!!

哇~我隻牙好痛a,我忍唔住la決定要去睇醫生,個醫生都唔錯,間野全部都係叮噹黎ga因為佢叫叮噹牙醫~台灣洗牙好平a,nt150就搞店 la wo,d藥真係有夠勁a我好眼訓la,聽日再做家課先~

黎個世界唔係人會變係因了解而咁姐,點解你唔唸下自己有無錯呢?有時d野可能你會覺得自己無錯,但正常ge你應該唸唸自己先,我只係希望大家可以好好相處~人同人之間相處真係好難,好彩我仲有yani !!!

台長: LO記
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文