24h購物| | PChome| 登入
2008-11-02 13:33:57| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我???

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

最近;唔知發生咩事,我好似唔係我咁,我成日礦課又唔交家課,不停零分~YANI話你小心被2.1A,唉~個刻我真係想知自己究竟做咩A?!菁英又唔返,銘傳又理咁!!!唉~期中考一定死梗LA,一日3科,二日6科,五日9科A大佬,我當得幾科好A???煩~多謝建築系轉黎GE學長(爺爺)同珮甄,你地真係對我好好!!!我會乖乖讀書GA LA~BUT我都唔知幾時???

祝你生日快樂~今年不可以跟你慶祝LA但我真的希望你會比從前快樂~上次跟你了MSN我真的好傷心,但你說得對過去就算LA,好多東西都回不來的,現在這樣做回朋友總算對大家都好A~

分手快樂 祝妳快樂 妳可以找到更好的
不想過冬 厭倦沉重 就飛去熱帶的島嶼游泳

分手快樂 請妳快樂 揮別錯的才能和對的相逢
離開舊愛 像坐慢車 看透徹了心就會是晴朗的

台長: LO記
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文