24h購物| | PChome| 登入
2008-10-06 01:30:45| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

哦~係咁A!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

P.S我愛你終於睇完LA,佢係我人生中暫停最想睇GE英文戲,有好多部分都令人好想喊但好快被帶過,睇完後得出結論,有D野你一直都好想要但到最後你好努力得到後你終於發覺原來并唔係你自己想像中咁想要,另外;你以為自己唔可以GE野,但原來慢慢咁你已經習慣左LA!其實;你想要D咩你真係要用你自己GE眼真正去睇你個心先會知~我睇左之後人變得輕鬆左!!!我唸我會喊GE戲第一位係一公升的眼淚,之後百萬富翁的初戀,醜女大翻身(KOREA)~

P.S~>就快生日LA希望我會過得開心D LA!好期待A~我想要驚喜!!!^^

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文