24h購物| | PChome| 登入
2008-05-26 10:05:37| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

仲有二日咋~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好快就要舞展la對於下一屆ge幹部我同sally就好努力咁不停咁練習,尋晚跳到1點多a,哇~隻腳可以唔洗要la,日日著住對咁高ge鞋time又耐wo,唔該有無人可以幫我買對儀肢a,笨孝豪個叔叔好好a佢買左d野比我食,笨孝豪亦陪我陪到好夜a,哈^^好開心a~but;sally今日好唔開心a因為;個個中年人士佢點到sally個胸a,o~my god!sally佢喊得好勢利a我都唔知點氹佢好la,好彩我無試過姐~因為;葉子同tempo佢地都好好~下一年千祈唔好有佢a,求求天父!!!但有個好消息就係sally佢話會比個機會比tempo哈^^希望不久ge將來佢地會一齊la^^

p.s~>國標舞展一定要加油a!!!我唔想tempo佢地唔開心a同埋我要表演得好d先得a實在太多人去睇la!我唔想灑灑d時間a~

台長: LO記
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文