24h購物| | PChome| 登入
2006-04-11 14:47:12| 人氣96| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我仲可以点?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

以我既性格..已经下定决心要做既野..
我系晤会去改..一定要忍..一定要坚持..一定要保持落去//
因为条路系我自己拣既..
就算到最后输既人系我...
我都5会后悔我当初所做选择..
因为我一直都相信1句话---邪不能胜正
所以我5信我会系呢个故事中既OUTSIDER..
我5信...5信...5信....我5信!!!
可怜既魔鬼..区先系!
魔鬼始终都系魔鬼,死性不改..
点解?你要将人地美好既事破坏?
点解?你要插只脚落来?
点解?你要同比丘特作对?
点解?你要抢走我支箭?
点解?点解?点解?你讲....
我5知你系真无知..定系真故意..
我捻..连我都被你天真既面孔呃左..何况系区?






















---------------------------
我知道你同区讲既话太多了..
都5可以话多...
不过点解偏偏俾我知道既都系一D令我妒忌..令我心痛既话呢?
我一直都当冇听过...冇听过..
白痴讲句..我系单细胞..好容易相信人..
你话冇..我信架!
学偶像话:你呃到人..呃5到自己
我之所以扮得若无其事..究竟为乜?
因为-------------私実際にの恐れているが非常にある失う....你...
你究竟知5知?

台長: ※、Sa…
人氣(96) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文