24h購物| | PChome| 登入
2001-10-27 00:58:09| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

對號入座

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

  Sammi神清氣爽的出席了拉闊的彩排與瘦身首映...讓人寬心不少....還有好久不見的爸爸啊!!父親節快樂~~哈哈哈...fans就是這樣事事關己的嘛~~一直都非常喜歡聽mi演繹其他歌手的作品...拉闊音樂會的精彩程度實在不亞於一個大型concert...Sammi把聲好正!!!!


  6月23日《瘦身男女》終於在台灣上映!!!幾乎和hk同步!!!還蠻不習慣的~~但是我從來沒有等一部戲,等到這樣迫切!!!我也從來沒有進電影院像出入seven那樣頻繁.....行動遲緩又貪吃的mini好像我每天都要見上一面的親人....或者我見mini多過屋企人??哈哈哈......次次見到肥佬罵mini:妳幾耐冇作野????成年啊喔???!!!!!幾萬yen一張飛...仲唔吊頸??!!!!(呃...呵呵..呃..呵呵...在"對號入座"的電影院內.....我冷汗直流...)幾十歲人啦正經野唔作???迷偶像??fans啊???!!!!!......嘩嘩嘩...冇咁講冇咁講...做fans都好高難度既.....阿mi妳放心喇...我地正經野做晒!有返學~放假嗟!!真既....哈哈哈.......講番成套戲我最感動既地方...就係肥佬叫mini抹乾..佢唔抹自己反而就掛住抹乾地上既poster!!!!如何去形容出這份微妙的touching呢???....都不過是出自我感同身受的投射作用吧~~~

updated on 2001.8.19

台長: Joyce說再見Sammi
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文