24h購物| | PChome| 登入
2004-03-01 20:08:00| 人氣10| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

WaR

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

戰爭~陳冠希

打 我而家就去打仗
打屬於我自己既一場仗
假若現實世界根本就係一個戰場
咁一切現象係咪一對殘酷假象
假如現實要我去打一場假仗
打住乜野旗號 打一場點樣既仗
打得唔好我既生命就此劃上句號
問得唔好 我應該問生命一個乜野問號
問我 悲哭聲可以有幾多幾多
問我童謠用乜野號角可以吹乜野悲歌
歌舞昇平既世界 幾可聽到凱旋歌曲
曲終人散既時候 只有剩低幾個幾個
我問我 我既戰友係咪就係我一個
我為我 既生命戰鬥要我保衛我
我話我 進一步退一步 我都難過
我想我 放棄我 唔再識分對錯

成日顧前顧後 想不透行左轉右
是我打的仗自作自受

成日鬥前鬥後 想走都難自己走
有傷口 有時得手 有時失手 我都要受
成日顧前顧後 想不透行左轉右
是我打的仗自作自受

成日要名要利 衝衝衝從未識死
再不分戰場屋企 愛人知己 我想勝利
行或企如戰地 很想死而未敢死
是我想得太盡要爭氣
成日鬥前鬥後 想走都難自己走
有傷口 有時得手 有時失手 我都要受
成日顧前顧後 想不透行左轉右
是我打的仗自作自受

台長: 蝶影舞
人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文