24h購物| | PChome| 登入
2003-03-22 01:08:10| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

生活瑣事

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

魚翅:今日已經8個禮拜喇。

老師:老師真係好好呀,我真係冇諗過你地知道有份好工會諗起我。

見工:尋日見完工。rosa你老細真係好無聊呀。見完都幾想做。不過,如果魚翅同澳門都請我,到底我應該點揀呢?我真係問左自己好多次架喇。

見工:早兩日見果份o係半山,嘩,出城咁。d人好nice。不過唔想做。仲有,呢個世界真係好細,果度個老細以前竟然係o係cx做,仲一開波話我知"you worked for Ken Catton? I've known Ken for more than 15 years...blah-blah-blah..."

嗜好:依然係勁訓覺。

投訴:我真係好不滿網上hold書呢個system同埋圖書館d既服務態度。最後咪又係要做,點解要人話投訴先肯provide一個solution俾人架呢下。(我強調:鬧交唔係我o既嗜好,哈哈哈)

好,寫住咁多先。

台長: Monchhichi
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文