24h購物| | PChome| 登入
2005-08-04 02:42:53| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

full~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日個schedule真係full到pk!!

一早10am 呀俊個pk仔打黎
話同呀媽係巴士站同呀媽嘈交
走左之後先發現無帶鎖匙
根住佢就走左黎我家
係一個訓緊既情況下落去接佢

同佢食左個lunch
上到黎佢就睇碟.我就打電話
打電話比小野人既家長
唔知係我好傾定今次呢d另類d
個個電話都講到at least 5 mins
好多問題呀佢地~~~~

12點一路non-stop打到2點幾
之後就換衫出去join purdey
去女人街攞帽.行女人街.真係又越過高山又越過谷咁
結果真係濕晒~~~~~

攞完.又好rush咁衝返ym
一返到去就數野.之後齊人就開會
把口全日無停過~~~
今日其實係為左幾個無黎過既大野人briefing
我以為30mins可以講完
但原來係要咁多時間........
最後7:30趕住閃

因為今晚同aunti polly一家打b爐
唉~~~~好rush咁rush返tsuen wan!
11pm打完閃~~~~
之後date左威出黎吹下水relax下
飲左杯野>home~


woo~~~今日真係好full.不過明天仲full...



ps.特別鳴謝purdey無啦啦買左個求生bb比我
哈.希望個camp用唔著.如果用得著.咁就pk喇~~~~



------------------------------


今次有成10個counsellor
個個來自5湖4海.到底件事最終會係點發生呢?
purdey話今次可能係終極版.因為未必會再搞
對於我黎講.帶晒8月既camp.就要搵工


但係點先可以搞得難忘d.盡情d?



希望一切順利...希望聽晚開會買野.順.順.利.利....哈~



仲有.聽日開會前去見din.neko.kerry呀~~~
tst呀~~~返黎未出過tst呀~~~哈哈哈~

台長: Lo
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文