24h購物| | PChome| 登入
2004-09-23 20:01:35| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

十分親蜜的一天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日上堂十分.......風給miss黃罵....好好笑......
今日要中史text......好....唔知道........
今日要去現代補英文......果阿sir幾好呀.......
今日放學搭車時,我同風好好傾.....哈哈....
今日去完現代補習後,我地一齊去英皇....一直都好好傾....
今日去完英皇後,我單獨同風一齊行.........哈哈...
今日同佢傾左好耐.......好sweet呀......
今日佢叫我減肥.....好啦.........
今日佢手接觸我手........哈哈
今日..........好甜蜜呀!......

就在你新的家的對窗 獨個租了個可愛地方

明明沒有了分開了那麼遠 仍然望可這麼近的看

見你關燈講一聲晚安 見你醒了我心裏晴朗

若是你消失於我目光 亦會想法子向好處想 不曾沮喪

像 從沒有遠離 在對窗偷偷愛著你

死了心塌了地 若你不知不會生氣

望 還在近距離 來用我開心感染到你

除非親耳又聽到你 像上次忍心迫我捨棄

就在你新的家的對窗 獨個租了個可愛地方

明明沒有了分開了那麼遠 仍然望可這麼近的看

見你去推窗 急關我窗 怕你知道我心裏狀況

但是我始終心裏夢想 願有天你可看到我心 歸來一看

台長: 阿茵
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文