24h購物| | PChome| 登入
2003-09-28 21:38:09| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

icq(2)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

因為我上篇太多野啦,所以要分了第2篇.
死啦,冇曬feel,都唔記得上次打左d咩啦...嗯嗯
我開始玩o個時太認真對人,但係我一早就broke左我對呀爸ge promise,我識左街外人,但係我每識一個,我個心就傷一次,每上一次就down一次,失望一次,所以我覺得唔可以太真心對網上ge人,我付出太多,好支力.唯有大家扼下大家啦.我依家識放開d,自己都好過d.可能你話我悲觀啦,但係無奈個個都係咁.
今日開機本來開唔到,應該係中左virus,不過最後都係開到,遲d都要reboot嫁啦,不過我冇咩感覺,以前仲係讀compu ge時候可能我會好緊張,加上係冇得玩icq,依家?我即使仲係讀緊com,我只係會cry for d compu hw,而唔再係玩icq,依家except哩個網,我都冇咩野留戀嫁啦....相反呀妹依家讀compu,真係好緊張丫...呵呵,我離難了....

台長: ╭╰追月╰
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文