24h購物| | PChome| 登入
2004-09-14 16:51:03| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

04年9月14日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日又要早會~曬~!!!!!!!!!!!!!!!
早會之前又唔曬~妖~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ue~我仲以為要堂上作文~好在唔使~!!
今堂講左agreement~又講compo d野~
叫我答左一條問題~好彩我識答~

文學~講左<楚辭>ge得名&風格~

hist講返尋日要諗ge野~
又派返'時事評論'~今次得B-(對912立法會選舉的我見)
真係衰呀~~!!

lunch食左7舊壽司~好飽~!!

geog~measure左geog room大門ge高度~
之後落地下measure棵樹(學校沙磚地最高o個棵)
跟住又講下d樹~~

放學去library借書(聽日早讀o個本~)
借左HARVEY ANGELL AND THE GHOST CHILD~

之後即刻落去搵老公仔~佢今日又黎接我放學呀~!!
佢又買士多啤梨奶比我~我就比D青色B有沙熊仔糖佢~HEE!!

台長: 貓人yin
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文