24h購物| | PChome| 登入
2002-08-05 17:05:08| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

THank you!----燕姿最新留言----2002-08-05 00:43:40

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

HI


I'm home!
我現在回到新加坡家裡囉!

Yesterday's concert went pretty well.....except for the ridiculously loud explosion and the wobbly chair.....other than that, i like it.
昨天我在吉隆坡的演唱會很順利……除了那巨大的爆炸聲實在太嚇人和搖搖晃晃的椅子讓我有點害怕之外,整場演唱會其他的部分我都很喜歡。

Big thank you to all the fans from Malaysia, singapore, hk, taiwan and wherever else I missed. You know I don't like you all to spend unnecessary money. so please save it for a rainy day.....or help someone like Yanfang with that money?? aiyo I'm such a nag.
非常非常謝謝所有從馬來西亞、新加坡、香港、台灣還有其他我沒提到的地方,過來聽我演唱會的歌迷們。大家都知道我不喜歡你們浪費錢,還是請你們把它存下來以備不時之需……要不然就拿來幫助像是燕芳這樣得到骨癌的不幸朋友。唉呦,我真是越來越嘮叨了=P

Doing concerts is really exhausting....but it's beginning to grow on me.....it sure beats promotion!! wahaha
辦演唱會真的好累好累……不過我發覺我越來越喜歡演唱會了……比宣傳唱片的通告好玩多了!!哇哈哈


I'm going to watch movies over the next few days n of course, prepare for my NDP performance....can't bear to think about it. Sends shivers down my spine.
接下來這幾天,我會去看幾場電影放鬆心情,當然也要準備新加坡國慶晚會的演出……不能再想這個了,想到就讓我渾身發抖哩

Today I bought dilbert and feng shui book, think I will go study it after I bathe.
今天我買了呆伯特的漫畫和風水書,打算在我洗澡完之後翻閱。

life is good so far for me, hope everyone is having a good time too.
直到現在,我一直都過得順順利利的,也希望大家都能快快樂樂。

GOD BLESS ALL U KIND SOULS.
願上帝保佑大家。

yz
燕姿

(From華納音樂----LEO Man 譯)

台長: momo
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文