24h購物| | PChome| 登入
2002-07-04 19:53:24| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

燕姿的最新留言 2002-07-04

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台







Hallo
哈囉

Yesterday I went shopping with my mum. I realise it is an almost impossible task. Every now and then I have to autograph......speaking of autograph, I really didn't want the malaysian guy to regret, me signing on his guitar. Didn't expect the hoo-ha over it. Maybe I should have, considering how he lugged it to my autograph session.
昨天我和媽媽去逛街。我發覺逛街幾乎是一件「不可能的任務」,我一直要不斷簽名……說到簽名,我真的不希望馬來西亞那位男歌迷,因為我沒有在他的吉他上簽名而感到太難過,希望大家也不要太對這件事騷動。或許,我是應該幫他簽名的,畢竟他那麼費力地把那把吉他帶到我的簽名會上。

anyway
不管怎樣

how's everyone? Why is it you seldom answer this question? I most certainly want to know what is going on in your life, that is different from mine, that may seem mundane to you but might probably be most desirable to me.
大家最近過得好嗎?為什麼每次我這麼問,大家都很少回答我?我好想知道大家的日子過得怎麼樣,因為那跟我的生活是有很大不同的,或許你覺得你的生活過得很無趣,可是卻很可能讓我很嚮往呢!

ok I have to go.....hope everyone is well tonite!!
好了,我得走了……希望大家有個美好的夜晚!!

yz
燕姿

台長: momo
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文