24h購物| | PChome| 登入
2003-06-15 11:14:16| 人氣55| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

KinKi~~新single面世了!!~爆靚靚!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

很辛苦終於又過一星期了@@!!
哇哇~~本來沒有想過星期六要出街的啊!!因為..hikki叫到...所以又出左!!~
哈哈!!~~!!哎也!!~第一站聯合...oh~~好多雜誌呀!!全部都好想買呀!!嗚~~好想搵hiroki做封面0個本雜誌??但係..搵極都搵唔到呀!!~嗚~~赤西仁...tsuyo!!~櫻井翔~~全部都好想買晒佢返屋企呀!但係..得個想字!!~Hikki~佢買左本popolo~~哈哈~~本來想順服佢買晒三本雜誌架!!點知佢又唔聽喎!!咦也~~搞到我冇睇得~~!!
************************
************************
第二站目的地係信和..基本上每次去完聯合..我地都會第一時間過信和!!~哇~~地庫~~!!~single~~出左喇!
嗚~爆靚呀~~我好想冇試過咁樣擁有一隻KinKi 0既single喇!!~對上0個次係kanishimi blue!!~哇~都有差唔多一年喇!!唉~~!!見到有三條友買左~~勁羡慕呀!!我地都好想買!!但係..又係睇完就算~~因為..要忍~~唔可以咁心急架!!都係等到28號出去旺角先買~~KinKi你地要等我呀!!~~!!
************************
************************
up to boy~~!!哇哈哈!冇買到野~~好叻女呀!!~!!那個笨蛋!!~張相!!~哈哈!笑死我喇!!~!!點解佢可以0係個肚度圍住條野架??哇哈哈~~超爆笑呀!!佢係咪想減肥??點解每次佢都要俾D咁爆笑0既
野我睇到架??我唔會唔愛佢架bor!!~~!
************************
************************
十二樓~又係好叻女咁~~淨係買左隻少俱!!~其實隻少俱係唔使俾錢架!!哈哈~~因為之前俾左~~所以今日隻少俱唔係俾錢!!yeah yeah!!我地0係十二樓度應該都企左成粒鐘呀~~哈哈!!因為睇緊佢播緊0個隻johnnt's super best!!~哇~~個hikki~D相相好似唔使錢咁~~買左勁多!!哇~~我都好想買呀!!>_____ 笑左出黎呀!!哈哈!!!
************************
************************
哇~~第一次覺得自己好叻女呀!!竟然真係可以忍到去信和唔買野??其實可能係因為近排0既信和冇乜野返掛??哈哈!!!本來諗住買雜誌架!!但係..都係因為太貴冇買到!!~!食吉野家!!哈哈!!估唔到原來Hikki成十個月冇食喎??真係超勁呀!!諗下諗下~~今次好似係第一次咁單獨同hikki去街咋!之前好似至少都係會三人行架??哈哈!!~不過今日真係好開心呢!!~!
************************
************************
哇哇哇~~好耐冇買nama喇!!~哇~~翔個頭爆靚呀!!本來有少少衝動想買架!!但係..都係冇買到..因為..我唔可以俾自己愛上佢架!!~但係..佢個新頭真係爆靚呀!!點解佢著背心好似咁大隻咁0既??唔鍾意呀!!~~咁大隻做乜啦??

台長: ※赤☆蚊 ※
人氣(55) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文