24h購物| | PChome| 登入
2003-07-27 23:52:19| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

南丫島一日遊~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日我同老豆, 媽咪, 仲有B佬去左南丫島玩呢~~
嘩, 好耐都未試過同兩老一齊去郊外呢~
我老豆仲係第一次行山呢~~
其實我係第2次去架啦, 不過我都係去到lamma Island先記得自己黎過囉~

係榕樹灣個到,有好多bar啦, 好多外國人, D shops 好有台灣九份既feel架~
正~

跟住我地由榕樹灣行山行到索古灣, 不過又要又上山, 又落山, 又去沙灘, 又上山..... 行左成2個幾鐘先去到呢~

上到山, D 景勁靚, 又山又水, 又有海風吹喎, 好正呀~

我老豆勁呀, 腳傷左都可以行山呢~~行動自如呀~~

哈哈, 下次諗下去邊到玩呢~
正所謂: 區區有睇頭 , 香港樂悠遊~~

台長: moncchichi
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文