24h購物| | PChome| 登入
2003-08-29 00:07:31| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

about the ocean

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

28/8/2003

今天與圻去風帆耍樂,
天氣好好, 又有風~ thx God~

滑浪風帆有一招叫driving, 係中級訓練班學的,
但上次basic training course 時教練見我地超班,
所以講過下, 示範過... 好型
今日就去練啦~
竟然成功, 開心死, 中班個教練見到仲讚我叻仔tim~
不過後來知道中班既requirement 係要0係三步內完成成個driving~
唔怪知見到上中班0的人個個都跌落水, 但我同圻無跌la~





覺得自己同海/水好有緣,
鍾意海, 好舒服~
0係水入面玩既活動, 我都好似好鍾意, 同埋好易上手咁
游水, 釣魚, 滑浪風帆...


常常釣魚比人多, 覺得係因為我同個海friend,
0的魚肯食我舊餌or 對我舊餌無咁大介心~

天生唔會暈浪, 我一定係得到海既眷顧~

唔鍾意食海產, 係因為同海有著微妙的關係, 所以唔想食佢~

...

第日有錢, 買隻艇, 出海




< jaded > - Aerosmith

台長: mok
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文