24h購物| | PChome| 登入
2003-09-28 23:03:05| 人氣7| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

跑步記(二)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

自從琴日跑步時發現自己(唔得)之後,
今日再一次踏上戰埸.....

大約6:30出門口,一路經siu hong 跑到鄧肇堅,一路上重係雄心壯志,但係入左埸之後,發現俾人放飛機,加上一個人,唔知去邊好.......真係"一鼓作氣,再而衰,三而竭 ...."唉 ....
正當一個人想跑悶步時,突然間撞倒波仔同Joey....我心諗 ...神真係對我太好啦,於是就過左去同佢地一齊,原來佢地都係黎跑步架...真係太好啦 ....

我地一邊講野一邊步 .....五個圈之後,
我地都得返三分之一人命 .....

我地講左好多野,原來當壞孩子碰上壞小孩時係咁開心架 .......

講左一陣之後,家洛又黎埋 ......
跑到大約9:00就回家啦

今次我發覺同琴日冇乜分別,時間差唔多.只係快左少少~~好啦 ....明天要更努力 .......

各位如果要去跑步,記得叫埋我呀^^

再一次願笑容時時刻刻伴著你們 ~^.^~

台長: 莫非
人氣(7) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文