24h購物| | PChome| 登入
2004-07-03 20:45:52| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

嘉雯呀!!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日同左成2年冇見既usa frd出街~~嘉雯呀!^^"
第一站就去左食野~~~
食佢好鐘意既排骨飯~~
成煲上的...佢話第一次食成煲既排骨飯好得意喎....

佢可能慣左usa冇人ten得明佢講中文
so攪到佢係hk都講野好大聲~~哈哈!!never mind la~^^"
食完野,,同佢mark低埋之後幾時同佢去街~
就陪佢去睇書啦~~
搵佢最愛既埃及書~~不過好貴呀..!!!=0="
跟住就陪佢行新之城~~
見到有d潮野喎~~就係張幅相整係塊鐵片度!!!
超潮呀!!!!haha~~so就即刻去影左張相啦~~^^"
整左條電話繩,,,$83蚊呀!!!=0=好貴呀~
不過佢好鐘意...+上佢話成世個喎~~
我唸下,,,咁又係~~陪佢玩下啦~~
冇計啦!!^^"跟住一人整左一條~~$166....!!=.="
不過好靚呀!!!想睇既話問我令黎睇呀!!!^_^"
張貼紙相都影得好靚呀!!!good ar~~

我地再去行街~佢送左對星星耳環比我..!!thx!^^"
佢狂掃d精品~因為usa冇得賣~~
買左勁多野呀!!!haha~~^0^
又去左"許流山"食野!!好味道~~
傾左好多計~~
不過都好似唔太夠!=.="?
遲下就上佢屋企狂傾啦~~

之後陪佢等佢ee黎接佢...
等緊既時候教我讀德文呀!!=0=(佢usa有修德文的)
我識讀"hello,i'm heidi!"
&"bye bye~"既德文~~
想ten?!睇下我有冇心情啦~~哈哈!!:p
佢ee同佢表妹黎到啦~~
好可愛呀佢表妹~
原來有人叫過佢做童星個喎...=0="勁!
我係咁叫佢飛吻我...=0=哈哈!!
佢走lu...
下次就上佢屋企玩塔羅牌&打麻雀啦~~^^
佢1/8就飛啦...我要送機!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
下次先同你地分享啦~~
再見!

台長: 尚未設定
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文