24h購物| | PChome| 登入
2011-01-15 14:00:10| 人氣63| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

就考車拉.要加加油!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

終於學識打8字' 依加仲好努力學緊斜坡打8字 , 有時問心:我會唔會學得太遲呢?
應該會.哈哈!
我條懶蟲又出黎同我做fd.我真係好想同佢絶交架.可惜唔得呢.
唉.希望比我豬到拉.

今日我仲"的"起心肝執房.好烏糟啊.>3<
你隻臭肥豬,大肥豬,死肥豬!!!點解你間房咁多"陳"架!知你同啲"陳"有緣拉!! 嘻嘻.
呼~~好攰arrrrr///   ps:我鍾意間房有陣dettol味~   <-- 好似有啲變態!

我個布甸頭出佐黎.隻臭肥豬話會幫我染lor!!!  呃屁~
食屁屁拉你!!!  .\_/.''   呃女人好大罪架!你知架!哼..

不過算拉.見你琴晚咁夜都過黎車陳小姐我.今次我大人有大諒.
原諒你呢條肥蟲!!!

台長: Mini

您可能對以下文章有興趣

人氣(63) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 生★活點滴 |
此分類下一篇:最近的感覺
此分類上一篇:Merry X'mas!!!

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文