24h購物| | PChome| 登入
2004-10-06 23:58:28| 人氣132| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

oooDREAMMMMMMMooo

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

只有在夢裡

當我想將你懷中抱 當我需要你 渴望你迷人的魅力 不論無時無刻
當我需要你的時候 卻只能悄悄獨自地 編織這個美麗的夢境
當夜晚時分我感到憂愁十分 只想你在我身旁 將我抱 不論無時無刻
當我需要你的時候 卻只能悄悄獨自地 編織這個美麗的夢境
你可成為我生命中的一部分 日日夜夜 分分秒秒 親吻著你似醇酒的香唇
但唯一的困擾是 我做著自己的白日夢 浪費光陰 為了你 失去生命也不可惜
愛你就是唯一的選擇 不論無時無刻
當我需要你的時候 卻只能悄悄獨自地 編織這個美麗的夢境
你可成為我生命中的一部分 日日夜夜 分分秒秒 親吻著你似醇酒的香唇
但唯一的困擾是 我做著自己的白日夢 浪費光陰 為了你 失去生命也不可惜
愛你就是唯一的選擇 不論無時無刻
當我需要你的時候 卻只能悄悄獨自地 編織這個美麗的夢境



All I Have To Do Is Dream

DREAM, dream, dream, dream. When I want you in my arms.
When I want you and all your charms.
Whenever I want you, all I have to do is DREAM, dream, dream, dream.
When I feel blud in the night. And I need you to hold me tight.
Whenever I want you, all I have to do is DREAM....
I can make you mine, taste your lips of wine. Anytime night or day.
Only trouble is, gee whiz I'm dreamin' my life away.
I need you so that I could die.
I love you so and that is why ?
Whenever I want you, all I have to do is DREAM,dream, dream, dream.....

台長: ◎綠色維尼◎
人氣(132) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文