24h購物| | PChome| 登入
2003-04-20 17:05:55| 人氣116| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

張智成《凌晨三點鐘》

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

雖然而家個個都聽張敬軒,但係張敬軒之前一年已經有個張智成,就好似我愛上陶吉吉後,就唔會鍾意周杰倫...聽左張智成先,就未有衝動聽張敬軒...我會聽架不過呢個月(張敬軒隻碟已經出左十世...)
張智成我會歸納佢為R&B歌手.張智成把聲的確冇周杰倫咁把聲靚,但佢有d feel...期望聽完張敬軒都有驚喜.對於國語碟我一直擁有寬容既態度,所以呢隻碟好欣賞,因為好多R&B呀(國語碟既R&B=50%r&b+50%pop)....你知我有幾餓架啦...haha



專輯名稱 : 張智成-凌晨三點鐘
音樂類型 : R&B pop國語專輯
發行日期 : 2003/3/7
1. 凌晨三點鐘
好聽,R&B Pop, 加少swing,技巧純熟,不過和音有少少過火
2. 在KTV過夜
超鍾意呀~前面intro勁似阿裕隻歌,雖然係Pop,得少少R&B feel,但係我一聽個心就好震,完全唱哂我既感覺出黎(我唔係手指歌詞)係個feel呀..我唔識形容
3. 下次再見
人地話country+R&B,我唔覺得唔係R&B,country更加唔係啦,歌詞好好~
4. FOREVER
Lum R&B pop song, i like that,不太輕,又不重,恰到好處
5. 重返寂寞
Pop,不過我都鍾意,聽親國語碟我都唔會咁執著係唔係R&B(除左陶吉吉),只要唔好扮係R&B但又唔係就得架啦...高音仲要再玩轉音,幾好~
6. 愛情
雖然好多人翻唱,但最鍾意呢個版本,加左江美琪架,好清,淡淡地咁~
7. 明知故問
Pop,方文山詞
8. 不夜城2001版
靚聲~不過冇話好鍾意
9. 刺心
西班牙feel加少R&B
10.耿耿於懷
Jazzy R&B,難道高
11.請問愛情
R&B ballad,第2最鍾意,正~d歌詞好
12.WONDERFUL TONIGHT
,Eric Clapton個隻歌黎原來


(Yes~326)

台長: 貓琪‧玩具
人氣(116) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然) | 個人分類: iPod nano |
此分類下一篇:~OneNightStand既興奮~
此分類上一篇:答案

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文