24h購物| | PChome| 登入
2006-05-06 01:16:53| 人氣90| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

迫爆西田的約會

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢個約會係無心插柳但又安排o左好耐
雖則我都係空手而回,總算了o左件心願
等緊肥茵o既期間我又去o左搵小胖子o既新碟
點知個男燒屎唔知邊個係小胖子
搞o左一大輪.....都係冇...
最後忍唔住手買o左小萱o既樂園
原來上HMV check番都只係$60
咁點解之前賣成$1xx o既......

沙田新城市而家變得就變
係新o左,又有條理,不過商店up哂grade,週圍都係名店
愈來愈似一個拜金新城市
我好唔鍾意....
可能我呢d人係憎人富貴厭人窮o既賤人
原本沙田唔係咁o架...
以前好proud of 沙田...而家有d保留.....
要拜金咪等d TST人同CWB人去拜lor
做咩搞到我地d窮人生無可戀?
算啦....現實就係咁殘酷


就係咁西田o既大減價又迫爆o左
所謂賤物鬥窮人嘛....雖則減價都唔係好平
同肥茵由七點行都十點先去食o野
你都咪話...大減價直情係可以當減肥
一o黎似做焗桑拿,又熱又焗
二o黎似去打boxing,
隻腳不停咁行之餘上身仲要配合擺動唔同幅度o既動作去避師奶o既揮拳
三o黎就係好夜先有得食飯,大大減低食慾
所以今餐我地都食唔哂....下次一定要再挑戰Fish & Co.
Yeah~
仲要thx肥茵幫我影相...gagaggagaag...

台長: 貓琪‧玩具
人氣(90) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 消費情報(網拍、網購、買賣) | 個人分類: 友達之道 |
此分類下一篇:生日快樂
此分類上一篇:小心

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文