24h購物| | PChome| 登入
2005-12-20 22:14:38| 人氣98| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

哲道行者

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今年正式退休o既李天命老師
原來已經o係中大教o左三十年啦
接觸過李老師著作o既人
就算唔覺得佢把思方劍鋒利
都會覺得佢幽默感無比
我就無論對佢文學修養或者邏輯運用兩方面都非常敬佩
仲有敢言作風更加令我去圖書館借番哂佢歷年來d演講o黎聽
退休前雖然佢依然o係中大講課
但課堂堂堂滿座就一定,連地板都坐埋
又點會輪到我地呢d外校生去聽埋一份?

收山之後佢都宣佈o左唔會再舉辦演講
我好失望呢一世都冇機會可以聽佢親身演講
可能係口痕卦...佢都有做過一兩個小型o既”座談會”
意思係再當同朋友傾下計..唔係演講,辯論個種性質


上星期六,好開心李老師舉辦o左一個好大型o既”座談會”
而且UST仲係李天命老師o既首選地點
我已經早一個鐘去排隊
點知冇飛,只可以o係另一個lecture theater (LTC)睇視像座談會
冇得見真身聽真聲,好失望喔~!
等o左一個鐘多d,LTB,LTC已經坐滿哂人,座談會都將開始啦
聰明o既UST學生見到樓梯仲有位
唔使5分鐘...
部分LTC同學仔已經第一時間衝鋒陷陣咁攻陷哂餘低o既樓梯位
當中緊係包括我啦
要我o係LTC聽咪即係等於睇VCD
咁難得o既機會,就算坐到腰酸背痛都願呀~


座談會當然o係一片熱烈o既掌聲中開始啦
但一見到李老師就嚇o左一跳
因為李老師佢撐住拐杖入LTB,又一頭零亂白髮
我心諗..使唔使咁蒼桑呀?成個絕症人仕咁?搞到好鬼灰咁
原來佢係之前旅行整傷o左雙腳,仲幾大鑊,腳骨裂開幾舊
佢仲話feel到個心跳得好唔正常..個日晨早6點去o左睇定e生
嘩...幾驚...但佢自己唔驚...
不過佢一開聲,超有energy,絕對唔似有重病咁
之後都放心好多啦
三小時o既座談會題目係談教育改革
初初覺得會好悶...又冇乜大期望...始終佢話明唔係演講
果然...最後都冇令我失望...驚喜就冇
但point真係好好
Q&A個時仲正...
有一位教math department o既 prof.問o左問題同李老師唇槍舌劍
呢位就係鬍鬚陳...佢來頭真係唔少o架...聽講佢o係NASA做過
不過李老師就唔知鬍鬚陳係乜水
我就好彩過李老師,有幸俾鬍鬚陳教過
雖然最後都達唔到一致o既意見
不過場面就好精彩同搞笑



李天命老師-最新著作《哲道行者》值得推薦
尤其係覺得《李天命的思考藝術》深o既人
因為我上堂時有好多地方都唔係好明
《哲道行者》就比較淺白D又精要

台長: 貓琪‧玩具
人氣(98) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 藝文活動(書評、展覽、舞蹈、表演) | 個人分類: 粉絲幹部 |
此分類下一篇:生日快樂
此分類上一篇:偷偷愛上他...

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文