24h購物| | PChome| 登入
2004-10-31 23:11:09| 人氣157| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

生日看個性

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

大家不防去一去呢個web
超搞o野
我成日都睇星座個d o野
不過我每次睇都唔係check自己先
係睇我愛人先
大家都知佢係邊個啦
阿哲呀嘛
今次都唔例外啦
好啦,一click 326
wah..打鰦個突

佢話︰

牧 羊 座
出生日期︰
3月26日﹝土星‧正義﹞

特點︰
熱心、負責、誠實、正直,意志力和毅力堅強;天真、孩子氣、個性開朗,喜歡把一切事情單純化。優點是公平、公正,有責任心;踏實,直覺能力很強。缺點是固執,不容易妥協;太嚴肅,不容易親近。


代表人物:
張信哲

hahahahahahahhahahahahaaha
笑死我啦
我明明就想睇下阿哲既代表人物係邊個
佢竟然係阿哲自己
.............

===========
至於我自己就係

代表人物:
亨利福特二世(企業家)

特點︰
意志堅強,精力充沛,善於開創、組織、建造和管理;講求效率和實際,追求成功和 富 裕,在事業上有極佳的發展。 優點是做事講方法,善於解決問題,很有好的領導和技術能力。缺點是尃制,喜歡發號施令;缺乏彈性,個性叛逆。

我覺得唔似lor...

==========

http://www.ira.org.tw/adventure/生日看個性/index.htm

台長: 貓琪‧玩具
人氣(157) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 星座命理(星座、命理、心理測驗) | 個人分類: 傻頭傻腦 |
此分類下一篇:媽...
此分類上一篇:番薯考完試喇

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文