24h購物| | PChome| 登入
2009-08-13 23:21:33| 人氣126| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

給十年後的我

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日有個同事send依首歌過黎聽,
歌名叫「給十年後的我」
一聽, 歌詞真係幾有意思
的確, 今日一聽, 真係好似以前既我send俾今日既我去聽,
以前會衝動,唔細心,細路仔,
今日, 雖然唔稱得上好老成,
但係都已經改變左好多, 起碼做野會停一停,諗一諗.
以下就係依首歌既link:

http://www.youtube.com/watch?v=HzsfglkTKcs

過多十年我再聽返, 可能又另一種味道
------------------------------------------------
作曲: 陳小霞
填詞: 黃偉文
編曲 監製: 何秉舜@goomusic

湯: 這十年來做過的事 能令你無悔 驕傲嗎
那時候你所相信的事 沒有被動搖吧

湯: 對象和緣份已出現 成就也還算不賴嗎
旅途上你增添了經歷 又有讓稜角 消失嗎

薛: 軟弱嗎 你成熟了 不會失去格調吧
當初堅持還在嗎 刀鋒不會 磨鈍了吧

薛: 老練嗎 你情願變得 聰明而不衝動嗎
但變成 步步停下三思 會累嗎

合: 快樂嗎 你還是記得你跟我約定吧
區區幾場成敗裡 應該不致 麻木了吧

合: 快樂嗎 你忘掉理想 只能忙於生活嗎
別太遲 又十年後至想 快樂嗎

台長: 阿東

您可能對以下文章有興趣

人氣(126) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 音樂 |
此分類上一篇:Avril Lavigne / Under My Skin

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文