24h購物| | PChome| 登入
2007-04-15 11:08:47| 人氣123| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

硬食兩棍

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

岩岩過去個星期,
係條邨度成為紅人,

第1.
關於個暫租車位(委員違例泊錯〔貨車及其他特別貨車〕〕,件事係咁既~
個暫租車位係放〔私家車或輕型客貨車(俗稱貨VAN〕.

岩岩個星期收到匿名信,話委員買通管業處職員T...。
咁啲人實認為係我處理車場野,但實情係另一個同事去處理,
啲人話我處理得唔好,應該一早CHECK到就唔會發生依啲事,
使到成個法團都咁尷尬。

件事我都不知情.只係其他同事幫手處理,
唔通出去同人講「唔關我事」咩...
只好出去硬食一棍;
第2.關於委員對上公眾位置地台漏水.

復活節前3月28日有消防測試,天台消防水泵試水後,地台積水,
導致漏落樓下單位天花,而樓下單位剛好係另一位委員....
個委員叮囑過,我上一手及上上一手都應承左佢消防水泵做防漏,
但次次都無做,希望今次真係落實去做。

第1件事,當然係要倒截消防水泵漏水源頭,
咁撟.工程主任又放假,平時一切既物料報價都係佢做,
咁佢唔係度,我實硬食去搵報價,即日要處理好漏水問題啦~
工程主任返黎,我交待一次漏水問題,叫佢盡快買防漏物料做防漏,
委員既事唔可以攪咁耐,佢話知道。

到放假之前,佢話預算復活節後1、2日會訂好防漏物料。
日日問佢,佢日日話拎緊,
到12號個日,中午12點個委員打電話黎問啲防漏物料到左未,

如果答〔啲料工程主任仲拎緊報價)
分明擺工程主任上枱;

所以我話〔訂左.等送過黎〕,收左線後,
我第1時間同個工程主任講〔委員催啦,我同佢講左啲料訂左,等送過黎〕,
佢話明白。

誰不知,個委員下午2點打俾個工程主任,問啲料點會送咁耐,
個工程主任話〔啲料未訂喎,仲拎緊報價〕,
咁個委員火都黎,打俾我話

〔TONY,你唔係諗住耍我嘛?敷衍我嘛?
 前幾手既管業主任應該左,都敷衍左我,以家你又係咁
 仲有如果個車位一早處理,就唔會使啲委員咁尷尬,
 TONY,做野唔係咁做架〕

俾個委員輕輕咁鬧完後,我就同工程主任講
〔我12點至同你講過話我同個委員交待過啲料訂左,等送過黎,
 你就2點同佢講未訂,仲拎報價。你擺我上枱我?大家同一條船
 ,你係咪想我一早同佢講〔我一日日催工程主任訂料,但係到今
 日12號,差不多16日都仲未訂到料,仲拎緊報價,擺你上枱
 丫〕

之後佢話
 〔......,咁一係我同返個委員講其實係我問題〕

我話
 〔你有時間上去解釋,倒不如你今日3點前拎晒啲報價返黎啦!!〕

最後,個委員又親自殺落黎管業處,捉住我又鬧左輪,
咁難得建立〔信任〕既關係,就俾個工程主任攻破左......

我又硬食一棍。

到尋日星期六,同左同事呻完一輪,
總算好啲,
之後繼續溫書既生涯,
溫到9點幾,
實在頂唔順,依個星期實在太紅,
紅到眼瞓起黎,
一瞓.又瞓左12個鐘,
攪到今朝至寫個BLOG。

各位.早晨

台長: 阿東
人氣(123) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職) | 個人分類: 返工 |
此分類下一篇:好味既檸檬茶
此分類上一篇:大廈裡的紅人

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文