24h購物| | PChome| 登入
2006-05-08 23:23:44| 人氣97| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

大大個人出醜了...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

有個單位近牆身鏡面有裂痕,咁我就問維修主任出現裂痕既原因,但係講既原因,佢同我講完又講,講完又講,係咁講,到對住個大維修承辦商,又係講另一啲野出黎,無鬼用!

不論對住個承辦商又好,對住個單位既人又好,L都唔敢L,到我講完每句說話,到總會加上我既最後助語詞,例如:

承辦商 :我都同左我阿頭講依單野。
我   :唔緊要,其實我地既維修主任都想同呂生傾傾成件事發生既Background。
維修主任:係丫係丫。
我   :你俾少少時間消化一下成件事,到時再同你商量。
維修主任:到時再搵你商量。



過左陣。維修主任再叫承辦商個人過黎,話:
維修主任:我同左你老細傾過,佢話會幫手更換返個鋁窗。
承辦商 :係丫,阿頭都講過同佢更換返。

之後既場境係我估都估唔到既,維修主任竟然......

坐係度係咁低晒頭搏老命用雙手緊握住承辦商隻手,以示〔多謝〕。個刻,我覺得好醜怪,點解我個同事會有啲咁怪里既動作...十分醜怪,十分醜怪。

此外,承辦商知道我同維修主任會上個單位交待更換鏡片跟進情況,所以叫我幫手去返個單位影影相,係承辦商示範點用個相機時,承辦商向住個文員叫佢笑,誰不知維修主任係身邊無啦啦依起笑面對住承辦商,而承辦商又無理佢,當然...我亦都無理佢。第二次出醜啦...救命丫。

台長: 阿東
人氣(97) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文