24h購物| | PChome| 登入
2006-04-07 00:52:58| 人氣58| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

第時點去買衫丫 ....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

睇衫實會諗起尋日個啲野,
今次認真大鑊.

今日係公司竟然又諗起佢,
都係生大双瘡出事,
唔生瘡咪唔會諗起佢囉.

----------------------------------
十分.愛

十分.愛 (合唱版) 歌手:鄧麗欣 | 作曲:金培達
填詞:陳少琪/鄧麗欣 | 編曲:Johnny Yim

分手後應該擺脫 卻自覺天真
曾傷我最深的人 捉緊我心

*應該漠不關心 然而還著緊
 消失枕邊人 很想跟你熱吻

 愛你要比沉淪深海更難耐
 你沒有心給我未來
 求你莫再 令我憎你還愛*

#早知不應試愛 便算哀
 現在問問誰珍惜不再
 活該 當得到所愛
 背著我犯錯竟不散不愛

 心 未放開
 原來逃避感覺 越怕越存在
 愛滿分 竟是換來 痛亦滿分
 可否錯一次以後 一直愛
 (不想再一次意外)#

這考驗不高深 是靠著你真心
來傷我更深的人 多麼次等

REPEAT*##


台長: 阿東
人氣(58) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文