24h購物| | PChome| 登入
2005-11-29 23:06:08| 人氣86| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

工作時的奇想

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日可算是優閒的一天,
工作上不算得上很忙,
所以,
腦袋裡的想法突別多.

(一) 我在十年後會是怎樣
或許我還在屋鸷裡,
幹那小小的主任,
過著那優閒的生活,
經濟上不算足夠,
養活自己還可以,
但談上養活人家的話,
可能要對方跟我捱世界 = =

(二) 如果開舖頭的話會是怎樣
或許我會開一間舖頭,
專注於事業上...

(三) 在五年後, 我與她事業上的分別
或許如我在(一)的一樣,
當上小小主任,
而她會當上會計界,核數界的專業人士,
接受傳播訪問.

(四) 我06年2月轉工
不如試下一鱓十分搵錢的行業,
保險? 地產? 經紀?

(五) 搬左出黎
我會將我一切既野帶走,
以家屋企真係好細400呎既地方,4個人住,
其實...有時諗如果住公屋既話,
可能仲可以轉間大鱓既屋= =
以家...可以點...

(六) 眼前時不時妳會出現略過,
腦...妳想我點

(七) 錢
錢對我黎講, 自從同段感情講分手後,
錢既魔力不斷地係我腦海中出現,
大部份的問題, 我會從錢的角度去想,
要點樣去搵錢去得到想要既野,
件事情如果有錢既話,可以點去處理,
當日有錢既話, 結果會變成點...

以前,赤子之心比任何一件事美好,
但今天的我,赤子之比比任何一件事更微不足道,
赤子之心換不到錢,
良心亦比赤子之心好,起碼報章還會看到[良心]二字,
會吸引人注意...

------------------------------------

以上的想法, 不停在我腦海中出現.

台長: 阿東
人氣(86) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職)

師兄
須然我反對睇錢唔好睇得太重 , 但自己有時也實在放得太輕 , 好啦 , 有今日開始試下跟錢拍下多 , 盡量陪住我啦 , 哈哈
2008-06-22 20:47:23
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文