24h購物| | PChome| 登入
2004-05-02 00:07:00| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Saving Private Michael

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Action 1: 拯救前途
今日0係荃灣有個澳洲升學展, 其實只係1間公司0既promotion, 不過上去問下都好既, 原來F.7唔好去遊學ga la, 因為遊學係玩, 但F.7應該唔好玩, 要理下前途, 直接去升學仲好喎, 而第一步就係考IELTS, 同步做下research, 睇下有乜科好讀, 跟住好好想想究竟想點, 去留學好定係留港好, 我而家仲未決定到, 因為留學1年要16萬, 都好貴, 而且佢話只有3成會大學畢業, 因為果邊易d升U, 有8成學生入到, 所以大學係會難畢業d, 去定唔去, 都係等AL成績決定, 如果HK升到就升la, 但係可能冇乜用ga wor, 去留學又可能side$wor, 唉……

Action 2: 拯救身體
塊面d暗瘡仲係好犀利, 所以阿爸阿媽忍唔住帶我去土瓜灣睇中醫, 佢一同我把脈就皺哂眉頭, 話我身體內極熱, 五臟六府都著哂火, 好危險, 如果再積耐d就會入埋血, d血就會留得慢, 血留得慢毒就難d帶走, 之後要我戒口, 只可以食小小肉, 熱氣野更加唔駛講la, 以後要齋戒lu, 唉……

台長: 米高
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文